sreda, 12. julij 2006

Matej Accetto, 7/12/2006 07:10:00 dop. (trajna stran objave)

Saj-ni-res-pa-je: Kalifornijski odvetnik po imenu Accetto?

Spletni iskalniki so včasih mostovi do nepričakovanih odkritij. Tako sem se spotaknil ob stran, ki naj bi govorila o kalifornijskem odvetniku po imenu Rafael Accetto.

Ko sem, še napol slep od navdušenega presenečenja ob odkritju soimenjaka na drugi strani sveta, kliknil na povezavo, pa se je izkazalo, da gre za izmišljen lik, ki nastopa v izpitnem vprašanju pri predmetu na Harvard Law School.

Profesor Frug je eden najboljših profesorjev, ki so me kdajkoli učili, tako da je ta zasuk pravzaprav še prijetnejše presenečenje - čeprav sem se že videl, kako iščem daljne sorodnike v Kaliforniji...

Res pa je, da ima ta nepričakovana raba mojega priimka lahko zame tudi negativne posledice - predvsem pri študentih, pri katerih je izpit iz težkega predmeta prvega letnika morda povzročil trajnejše motnje ali vsaj nočne more z odvetnikom Rafaelom Accettom v glavni vlogi. Glede na to, da se ime Accetto v izpitu ponovi kar 35-krat, se jim je gotovo vtisnilo v spomin, tako da tudi čez deset let morda ne bom varen, če bom koga izmed njih srečal v samotni, mračni ulici.

Oznake:


Komentarji:

Dodaj komentar



<< Na glavno stran

This page is powered by Blogger. Isn't yours?