ponedeljek, 22. maj 2006

Matej Accetto, 5/22/2006 05:01:00 pop. (trajna stran objave)

Vprašanje o obliki Konteksta

V komentarju ene od objav je Jaka (sicer tudi avtor še enega izmed slovenskih (ob)pravlogov) omenil, da nekaj časa na objave ni mogel dajati komentarjev. Kar me je spodbudilo k splošnejšemu pozivu po vaših prvih vtisih o obliki Konteksta. (Sicer bomo veseli tudi komentarjev vsebine, a ti bodo dobrodošli predvsem pri ustreznih vsebinskih objavah.)

Kot verjetno marsikateri drugi mlad blog je tudi Kontekst pogosto "v delavnici", kolikor sem je njegov konstruktor vešč in kadar utegnem razmišljati, kaj bi še znal izboljšati. Za težave z objavljanjem komentarjev pri tem sploh nisem vedel; upam, da jih sedaj ne bo več.

Se pa na splošno sprašujem, kako tudi komentiranje narediti uporabnikom čim bolj prijazno - je denimo bolje, da se za komentarje odpre posebno okno, kot se sedaj, ali da bi se do komentarjev vedno prišlo prek posebne strani posamezne objave (kot denimo tu). Sam se kar nagibam k slednji izbiri, pri čemer bi potem rad tudi komentarje predstavil v čim lepši (=berljivejši) obliki.

Zato bom vesel vseh komentarjev, pripomb in nasvetov, kako bi se Kontekst lahko naredilo čim prijaznejšega bralcu - tako po obliki glavne strani kot po načinu pisanja in branja komentarjev. Edini izhodiščni ideji sta, da bo slikovno gradivo prej izjema kot pravilo ter da naj bo tudi sicer oblikovanje čim enostavnejše ter usmerjeno v tekst. ("Moje ime je Tekst. Kon Tekst.")

Komentarji:

Meni je kontekst oblikovno povsem ok. Čisto dostojna oblika za tukajšnjo vsebino.

Edino, kar mi ni všeč, so pisana imena avtorjeva - za moje pojme preveč različnih barv na kupu ni dobro.

Glede komentarjev pa osebno preferiram, da so komentarji v istem oknu. Če ne drugega ti ne odpira novih oken, in nimaš problemov recimo s pop up blockerji.

 


Dodaj komentar



<< Na glavno stran

This page is powered by Blogger. Isn't yours?