četrtek, 2. november 2006

Matej Accetto, 11/02/2006 07:14:00 pop. (trajna stran objave)

202. objava na Kontekstu

Ker je to že 202. objava na Kontekstu, nas zopet vabi v razmislek o tem, kako naš pravlog napreduje na svoji življenjski poti.

Bralci si verjetno še vedno želite več objav mojih soavtorjev (čeprav sem sam - in nisem edini - navdušen nad zadnjimi objavami Polone in Saše), pa v zadnjem tednu po zasebnih komentarjih sodeč tudi manj nekoristnih logičnih ugank, ki vam baje pokvarijo cel dan, ker si jih ne morete izbiti iz glave.

Sami avtorji (kolikor lahko govorim tudi za druge) si verjetno želimo še več vaših komentarjev, čeprav je glasen in zelo pomemben komentar že to, ali Kontekst prebirate. Po zelo abstraktnih in nepopolnih statističnih podatkih nas dnevno redno obišče tam nekje med petdeset in sto različnih obiskovalcev (spletna stran pa je naložena približno dvakrat toliko), med katerimi nas nekateri obiskujete pogosto, drugi spet bolj poredko ali naključno. (Najzanimivejše iskalno geslo zadnjega tedna, po katerem nas je kdo našel, je po mojem mnenju tole.)

Dovolj, da se zdi vredno vztrajati - včasih se pošalim, da je 100 obiskovalcev slovenske strani tako kot 10.000 kakšne ameriške, drugič pa se spomnim, da na dan Kontekst obišče približno desetkrat toliko ljudi, kolikor jih v povprečju kadarkoli prebere tipično znanstveno razpravo.

Tako da je nova okrogla zaobljuba ta, da bo Kontekst vsekakor še naprej živel vsaj toliko kot do sedaj oziroma se še naprej razvijal. Morda bom o vaših bralnih navadah in željah v prihodnjih tednih pripravil tudi kak vprašalnik; vsekakor pa bom že sedaj vesel dobronamernih komentarjev.

Poglavitno vprašanje pa je tako ali tako večno to, kaj bo z blogi kot s kulturo. O tem je baje - za tiste, ki vam varnostne nastavitve vaših požarnih zidov dopuščajo gledati posnetke iz spletnega arhiva RTV Slovenija - pred dnevi govoril tudi Marko Crnkovič. Nekateri komentatorji pravijo, da je stvari povedal dobro, drugi, da slabo in naj raje ostane pri pisanju; vsekakor pa je lahko vesel že tega, da se mu ni zgodil Guy Kewney.

Komentarji:

Lepo pozdravljeni!!

Tudi sama sem ena tisih, ki zjutraj v službi najprej zavijem na stran Konteksta. Pohvale za vse, ki objavljajo svoje prispevke. Me pa zanima, če bi bilo možno, da bi k sodelovanju povabili Matjaža Ambroža, saj bi bili njegovi prispevki več kot dobrodošli.

lp, Urša

 


Draga bralka,
prijatelj Primož me je opozoril, da ste me pozvali, naj dam kaj od sebe. Kajpak sem bil polaskan, hkrati pa je name padlo neznosno breme, da moram zdaj pa res napisati kaj tehtnega. Biti tehten je danes kar težko, še posebej, se mi zdi, na področju družboslovja.
Dodaten problem je, da je življenje postalo precej hitro. Pa tudi informacij je veliko. Pri konjičku ?blog? je treba informacije spremljati, nato pa se na njih relativno ažurno odzivati. Jaz pa sem odpovedal večino edicij informativnega značaja, ki so mi jih pošiljali na dom. Pred časom sem odpovedal celo dolgoletno naročnino na ?Življenje in tehnika?, prav tako pa so mi prenehali pošiljati ?Moto revijo?, ker nisem poravnal članarine pri AMZS. Tudi TV gledam bolj poredko, ker me moti, da se vsakih nekaj minut samodejno ugaša (okvara).
Grem pa še kar pogosto na kosilo k staršem, kjer so mi na voljo informativne edicije od celega tedna. Potem malo prelistam, vendar veliko ne uspem prebrati, ker me mati navadno prekine, češ da se že tako malo vidimo, zdaj bom pa še časopise bral.
Kar hočem reči, je, da zaenkrat nimam primernih pogojev za pravega pisca blogov. Do informacij pogosto ne prihajam ?v realnem času?, hkrati pa mi večkrat primanjkuje časa, da bi se na njih v doglednem roku odzval. Skratka, ažurnost ne bi bila ravno moja vrlina, bi se pa seveda z veseljem kdaj pa kdaj vključil v kakšno izmed večnih tem, pri katerih je ažurnost v drugem planu. Takšne večne teme so na primer: ?Zakaj je, to kar je, in ne raje nič??, ?Odnosi med spoloma v naši družbi?, ?Kaj je prava sreča?? in podobno.
Lep pozdrav,
Matjaž Ambrož

 


Pozdravljeni, Matjaž!

Hvala za tako hiter odziv. Sama nisem imela v mislih, da bi sproti komentirali aktualne dogodke, ampak sem si vaše prispevke predstavljala tako, kot ste na koncu svojega komentarja navedli tudi sami :"?Zakaj je, to kar je, in ne raje nič??, ?Odnosi med spoloma v naši družbi?, ?Kaj je prava sreča?? in podobno. " Sem vas kar citirala. Eden izmed boljših je bil namreč prispevek o zaporih, ki ste ga objavili v Pravni praksi, prav tako pa je silno zanimiva tema, ki ste jo obdelali v svojem diplomskem delu in v prihodnosti bi z veseljem prebrala kaj podobnega (poleg vseh resnih tem, ki jih več kot odlično komentira Matej in v zadnjem času tudi drugi avtorji).
Torej, nekaj za dušo:)

lp, Urša

 


Še en glas za Matjaža Ambroža. Saj tudi uganke niso ažurne, pa najdejo svoje mesto na Kontekstu. Glavno je (po mojem mnenju), da pride do miselne gimnastike (pisca in bralcev), ta pa ne rabi biti ažurna pa tudi tehtna ne vedno (z drugimi besedami, osebno so mi všeč dvomi, dvomi o dvomih, nedokončane misli, "netehtnosti" - pri čemer sestavine, kot so humor, samokriričnost ipd. tudi ne škodijo).

 


Za Uršo, za bonus in še za marsikoga imam dobro novico z naslovom "Pa smo ga". Kolega Ambrož se je zavezal, da se bo trudil na Kontekstu objaviti vsaj en zapis na mesec, in tako postaja še ena zelo dobrodošla obogatitev tega pravloga.

Kar bo, bo torej že v kratkem pod soavtorskim imenom Matjaž Ambrož.

(Tudi na vaših odzivih pa je naloga preobrazbe "vsaj enkrat" v "večkrat".)

 


Čestitke in - komaj čakam.

 


Dodaj komentar



<< Na glavno stran

This page is powered by Blogger. Isn't yours?